7.10.07

Ga weg en blijf van mijn banners af!



Geloof mij niet!

Pas op!!!!!
Er zijn vele sites op het net die beweren dat je "Snel Rijk" kan worden door middel van hun aanbiedingen en 97% van die sites zijn zoals u al begrijpt een hoax.
Allemaal vertellen ze u dat u niets hoeft te doen, behalve je inschrijven en dan begint de ellende.
Snel rijk worden kan niet via deze sites en het internet bestaat al zolang, dat veel van dit soort programma's niet meer valide en up-to-date zijn en u enkel opzadelen met virussen, popups en een volgespamde mailbox zonder enige cent uit te keren.
Trap er niet in!

Ik zeg veel van dit soort sites, want na jaren onderzoek en het spreken met enkele hosts, ben ik er toch enkele tegengekomen die betrouwbaar bleken.
Deze heb ik tot mijn persoonlijke sponsors gemaakt.

Als je snel bent kun je nog geld verdienen aan ze, maar dan moet je snel zijn, want elke aanmelding vermindert de mogelijkheid voor anderen er aan te verdienen.

Geld ligt voor het oprapen en als je een beetje commercieel ingesteld bent en een gezonde ondernemerslust bezit, maar verwacht geen gouden bergen.
Enkele tientjes verdienen per avond tijdens het surfen is toch ook mooi meegenomen?